Maak slimme, gemakkelijke belscripts

Eenduidige gespreksafhandeling met makkelijk te volgen beslisbomen die altijd up-to-date zijn. Help jouw contact center agents bij complexe gesprekken en leidt ze snel naar het juiste antwoord

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Hoe het werkt

1. Maak een script

Creëer beslisbomen en voer realtime wijzigingen uit zonder dat je IT nodig hebt.

2. Empowerment van agents

Ondersteun call center agents bij het snel en gemakkelijk vinden van de juiste informatie en het correct uitleggen van een vraag.

3. Tevreden klanten

Door direct de juiste informatie te geven hoeven klanten niet terug te bellen en worden ze niet van het kastje naar de muur gestuurd.

De voordelen

Nog niet overtuigd? Lees snel verder om alle voordelen te ontdekken.

Whitepapers

Minder wachttijden en werkdruk voor ziekenhuizen in tijd van arbeidskrapte

De zorgsector staat onder grote druk. Personeelstekorten, vergrijzing en een toenemende zorgvraag dwingen ziekenhuizen om slimmer en efficiënter te werken. Juist nu is het essentieel om te investeren in kwalitatief patiëntencontact. Hier biedt BranchesCX, de gesprekssoftware van 3Fiftynine, een onmisbare oplossing...

Ziekenhuizen worstelen onnodig met hun bereikbaarheid

Ziekenhuizen worstelen op grote schaal met hun telefonische bereikbaarheid. Patiënten staan hierdoor lang in de wacht of krijgen zelfs helemaal niemand te spreken. “Dit alles is onnodig en eenvoudig op te lossen”, weet klantcontactspecialist Robert Holterman. “Met een centraal klantcontactcenter ben je altijd bereikbaar en maak je je polimedewerkers weer vrij voor medisch inhoudelijke taken.”

Hoe GGZ Rivierduinen 12.000 binnenkomende gesprekken en honderden routes stroomlijnt

Het is soms moeilijk om de juiste informatie te achterhalen. Collega’s moeten elkaars hulp inschake¬len en de wachttijden lopen daardoor op. Met BranchesCX is er een duidelijk overzicht en verminderen lange wachttijden.

GGZ en BranchesCX

Hoe gespreksondersteuning de GGZ helpt bij contact met haar patiënten

Hoe bereikbaarheid in het ziekenhuis bijdraagt aan een positief patiëntcontact

Je moet het ziekenhuis bellen voor een afspraak. Niet omdat je dat nu eenmaal zo graag wilt, maar omdat je klachten hebt en een arts je moet helpen. Er is op dat moment niets frustrerender dan dat er niet opgenomen wordt en je voor je gevoel uren in de wacht staat. En als je dan eindelijk iemand spreekt, word je afgepoeierd.

Hoe vergroot je telefonische bereikbaarheid in het ziekenhuis

Bereikbaar zijn. Het klinkt zo vanzelfsprekend, maar uit onderzoek blijkt dat er in de zorg nog veel ruimte voor verbetering is. Ontdek hoe in dit whitepaper.

Het belang van klanttevredenheid in de zorg

Wie vind je belangrijker? De patiënt aan de balie of de patiënt aan de telefoon? Je zou hieruit niet moeten hoeven kiezen. Lees welke oplossingen er voor jou zijn.