Wil je graag meer weten over een van de onderwerpen neem dan contact met ons op.
Minder wachttijden en werkdruk voor ziekenhuizen in tijd van arbeidskrapte
De zorgsector staat onder grote druk. Personeelstekorten, vergrijzing en een toenemende zorgvraag dwingen ziekenhuizen om slimmer en efficiënter te werken. Juist nu is het essentieel om te investeren in kwalitatief patiëntencontact. Hier biedt BranchesCX, de gesprekssoftware van 3Fiftynine, een onmisbare oplossing...
Minder wachttijden en werkdruk voor ziekenhuizen in tijd van arbeidskrapte
De zorgsector staat onder grote druk. Personeelstekorten, vergrijzing en een toenemende zorgvraag dwingen ziekenhuizen om slimmer en efficiënter te werken. Juist nu is het essentieel om te investeren in kwalitatief patiëntencontact. Hier biedt BranchesCX, de gesprekssoftware van 3Fiftynine, een onmisbare oplossing...
Minder wachttijden en werkdruk voor ziekenhuizen in tijd van arbeidskrapte
De zorgsector staat onder grote druk. Personeelstekorten, vergrijzing en een toenemende zorgvraag dwingen ziekenhuizen om slimmer en efficiënter te werken. Juist nu is het essentieel om te investeren in kwalitatief patiëntencontact. Hier biedt BranchesCX, de gesprekssoftware van 3Fiftynine, een onmisbare oplossing...
Ziekenhuizen worstelen onnodig met hun bereikbaarheid
Ziekenhuizen worstelen op grote schaal met hun telefonische bereikbaarheid. Patiënten staan hierdoor lang in de wacht of krijgen zelfs helemaal niemand te spreken. “Dit alles is onnodig en eenvoudig op te lossen”, weet klantcontactspecialist Robert Holterman. “Met een centraal klantcontactcenter ben je altijd bereikbaar en maak je je polimedewerkers weer vrij voor medisch inhoudelijke taken.”
Ziekenhuizen worstelen onnodig met hun bereikbaarheid
Ziekenhuizen worstelen op grote schaal met hun telefonische bereikbaarheid. Patiënten staan hierdoor lang in de wacht of krijgen zelfs helemaal niemand te spreken. “Dit alles is onnodig en eenvoudig op te lossen”, weet klantcontactspecialist Robert Holterman. “Met een centraal klantcontactcenter ben je altijd bereikbaar en maak je je polimedewerkers weer vrij voor medisch inhoudelijke taken.”
Hoe GGZ Rivierduinen 12.000 binnenkomende gesprekken en honderden routes stroomlijnt
Het is soms moeilijk om de juiste informatie te achterhalen. Collega’s moeten elkaars hulp inschake¬len en de wachttijden lopen daardoor op. Met BranchesCX is er een duidelijk overzicht en verminderen lange wachttijden.
Hoe GGZ Rivierduinen 12.000 binnenkomende gesprekken en honderden routes stroomlijnt
Het is soms moeilijk om de juiste informatie te achterhalen. Collega’s moeten elkaars hulp inschake¬len en de wachttijden lopen daardoor op. Met BranchesCX is er een duidelijk overzicht en verminderen lange wachttijden.
GGZ en BranchesCX
Hoe gespreksondersteuning de GGZ helpt bij contact met haar patiënten
GGZ en BranchesCX
Hoe gespreksondersteuning de GGZ helpt bij contact met haar patiënten
Hoe bereikbaarheid in het ziekenhuis bijdraagt aan een positief patiëntcontact
Je moet het ziekenhuis bellen voor een afspraak. Niet omdat je dat nu eenmaal zo graag wilt, maar omdat je klachten hebt en een arts je moet helpen. Er is op dat moment niets frustrerender dan dat er niet opgenomen wordt en je voor je gevoel uren in de wacht staat. En als je dan eindelijk iemand spreekt, word je afgepoeierd.
Hoe bereikbaarheid in het ziekenhuis bijdraagt aan een positief patiëntcontact
Je moet het ziekenhuis bellen voor een afspraak. Niet omdat je dat nu eenmaal zo graag wilt, maar omdat je klachten hebt en een arts je moet helpen. Er is op dat moment niets frustrerender dan dat er niet opgenomen wordt en je voor je gevoel uren in de wacht staat. En als je dan eindelijk iemand spreekt, word je afgepoeierd.
Het belang van klanttevredenheid in de zorg
Wie vind je belangrijker? De patiënt aan de balie of de patiënt aan de telefoon?
Je zou hieruit niet moeten hoeven kiezen. Lees welke oplossingen er voor jou zijn.
Het belang van klanttevredenheid in de zorg
Wie vind je belangrijker? De patiënt aan de balie of de patiënt aan de telefoon?
Je zou hieruit niet moeten hoeven kiezen. Lees welke oplossingen er voor jou zijn.
Hoe vergroot je telefonische bereikbaarheid in het ziekenhuis
Bereikbaar zijn. Het klinkt zo vanzelfsprekend, maar uit onderzoek blijkt dat er in de zorg nog veel ruimte voor verbetering is. Ontdek hoe in dit whitepaper.
Hoe vergroot je telefonische bereikbaarheid in het ziekenhuis
Bereikbaar zijn. Het klinkt zo vanzelfsprekend, maar uit onderzoek blijkt dat er in de zorg nog veel ruimte voor verbetering is. Ontdek hoe in dit whitepaper.
Wil je meer weten over de inhoud van een blog, nieuws of heb je een suggestie voor een artikel? Laat het me weten!
Robin Klopper
Marketing Manager
De informatie op deze website is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid vergaard en samengesteld. Aan de inhoud op deze website kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt. 3Fiftynine aanvaardt geen aansprakelijkheid voor gevolgen die voortkomen uit eventuele gebreken in juistheid, volledigheid of het up to date zijn van de op deze website aangeboden informatie.