"3Fiftynine biedt contactcenters middelen en oplossingen die helpen efficiƫnter te werken en meer rendement te halen uit klantcontacten. Wij gaan hierbij voor maatwerk, want iedere klant heeft andere wensen, mogelijkheden en uitdagingen. Dit brengt verantwoordelijkheid met zich mee. Wij verzamelen bewust alleen de hoognodige gegevens en gaan daar respectvol mee om. Wij geven prioriteit aan de bescherming van jouw privacy en aan de bescherming en veilige opslag van je gegevens."

Randy Drielinger

Bij 3Fiftynine doen we ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je persoonlijke gegevens beschermd zijn en nooit worden misbruikt. Om onze technologie, support en jouw ervaring te verbeteren, verzamelen wij gegevens die ons hierbij helpen. We beschermen die gegevens zorgvuldig en gaan er discreet mee om. We zijn helder over het gebruik ervan en maken je altijd bewust van de gegevens die je deelt.

Voor je gemoedsrust leggen we precies uit welke gegevens wij verzamelen en waarom, hoe we deze gegevens beschermen en hoe je deze kunt wijzigen of verwijderen.

Het vertrouwen van onze klanten is belangrijk voor ons. Daarom zullen wij je privacy op de eerste plaats blijven zetten.



Onze privacy beginselen

Bij alles wat wij doen is rekening gehouden met jouw privacy. Privacy beleid kan gecompliceerd zijn. Wij hebben geprobeerd ons beleid zo helder mogelijk te maken en vatten in onze privacy beginselen hieronder samen hoe 3Fiftynine met je persoonlijke gegevens omgaat.

Je kunt het volledige beleid hier lezen




Online producten / diensten
(Card Board cx)

Klantenservice en support 3Fiftynine marketing Productregistratie

Je naam

Zodat we je kunnen identificeren en gepersonaliseerde klantenservice en support kunnen bieden.

Online producten/diensten (Card Board cx) Klantenservice en support 3Fiftynine marketing Productregistratie

Je telefoonnummer

(vast en mobiel)
Zodat we contact met je kunnen opnemen.

Online producten/diensten (Card Board cx) Klantenservice en support 3Fiftynine marketing Productregistratie

Je e-mailadres

Zodat we met je kunnen communiceren over je orders, je 3Fiftynine producten/diensten en de nieuwste ontwikkelingen

Online producten/diensten (Cardboard) Klantenservice en support 3Fiftynine marketing Productregistratie

Licentienummers van je 3Fiftynine producten

Zodat we je kunnen helpen als er iets mis gaat, bij upgrades, onderhoud etc.

Online producten/diensten (Card Board cx) Klantenservice en support 3Fiftynine marketing Productregistratie

Je adressen

Zodat we je betalingsgegevens kunnen controleren.

Online producten/diensten (Card Board cx) Klantenservice en support 3Fiftynine marketing Productregistratie

Je betalingsgegevens

Zodat we je beveiligde betalingen aan ons kunnen verwerken.
Het gaat om je klant-ID, belastingnummer (optioneel), currency, emailadres, adresgegevens, creditcardgegevens (laatste 4 cijfers) en je subscriptions.

Online producten/diensten (Card Board cx) Klantenservice en support 3Fiftynine marketing Productregistratie

Je titel en functie

Om een goed beeld te krijgen van je werkzaamheden en plaats binnen de organisatie zodat we je gericht kunnen ondersteunen.

Online producten/diensten (Card Board cx) Klantenservice en support 3Fiftynine marketing Productregistratie

Inlog-gegevens van de beheeraccounts van producten en diensten die zijn aangeschaft en/of waarop 3Fiftynine support levert

Om ervoor te zorgen dat we toegang hebben tot de systemen zodat we je goed kunnen helpen. Denk aan gebruikersnaam, emailadres, login credentials, ip-adressen, passwords, VPN-gegevens, link naar de server (incl. gebruikersnaam en wachtwoord), lijst van groepen.

Online producten/diensten (Card Board cx) Klantenservice en support 3Fiftynine marketing Productregistratie

Cookies

Zodat we jouw ervaring met onze websites kunnen verbeteren en aanpassen. Cookies zijn ook van belang voor online aanschaffen van onze producten/diensten.

Online producten/diensten (Card Board cx) Klantenservice en support 3Fiftynine marketing Productregistratie