Een mijl lopen in minder dan 4 minuten was onmogelijk. Tot 6 mei 1954. Tot Roger Bannister. Deze Engelsman was de eerste atleet die dit presteerde (3:59). Niet door hetzelfde te doen als anderen, maar met een hele nieuwe manier van denken en trainen. Bannister dacht out of the box en presteerde daardoor wat deskundigen voor onmogelijk hielden. Het onmogelijke mogelijk maken, dat doet 3fiftynine ook. We luisteren naar onze klanten en spreken dezelfde taal. Samen komen we dan snel tot de beste oplossing. Impossible is just a challenge.

Over ons

3Fiftynine is expert op het gebied van oplossingen voor contactcenters. Onze medewerkers zijn afkomstig uit verschillende marktsegmenten. Seniors op hun eigen vakgebied. Zij vullen elkaar perfect aan en daardoor is 3Fiftynine breed inzetbaar. Voor projectmanagement, implementatie van projecten, migratie naar nieuwe versies en effectieve inrichting van contactcenters hebben wij de kennis in huis.

Deze gedegen kennis van de technologie stelt ons in staat om op maat gemaakte functionaliteiten te ontwikkelen.

Denk hierbij aan integraties met third-party oplossingen (CRM, social en ticketing), specifieke routeringen en rapportages. Ook kunnen wij ondersteuning bieden bij het opleiden van medewerkers.

De focus bij 3Fiftynine ligt op de klant. Wij begrijpen dat deze een professionele partner zoekt die waarde toevoegt en dezelfde taal spreekt.

Graag komen we langs om snel te schakelen en zo samen tot de beste oplossing te komen. Wij maken complexe uitdagingen simpel en behapbaar.

Maurice de Haas

‘Een product moet natuurlijk functioneel zijn, maar ook is design belangrijk voor het gebruikersgemak.
We maken onze tools en oplossingen zo intuïtief en ergonomisch mogelijk voor een optimale user experience. En dat alles stemmen we natuurlijk af op de huisstijl van onze klanten.
Of het nu gaat om een rapport of om een complete omgeving, want functioneel mag mooi zijn.’

Maurice de Haas UI/UX Designer

Edward de Wit

‘Het opbouwen en behouden van een goede klantrelatie is essentieel.
Om dat te doen vertaal ik klantwensen in praktische heldere oplossingen.
Als gezamenlijk team halen we de eindstreep van een project.
Daar haal ik mijn energie uit!’

Edward de Wit

Edward de Wit

‘De sleutel tot een goede besluitvorming is niet alleen kennis, maar vooral inzicht en teamwork. Dat heeft jarenlange ervaring in de contact center- en softwarebranche me geleerd. Door gedreven, ondersteunend en goed geïnformeerd te zijn kan ons team klanten helpen met het bereiken van hun doelstellingen.’

Hermina ĆosićSolutions Architect

Onze klanten

Als specialist op het gebied van technische en functionele aspecten van klantcontactoplossingen heeft 3Fiftynine een gevarieerd klantenbestand met daarin bedrijven actief in uiteenlopende branches. We bieden voor elke case van elke klant een oplossing op maat.